R E T O U R N E R E N



Onze garantie is 14 dagen geldig vanaf de datum dat de bestelling is afgeleverd zonder opgave van reden te annuleren. Koop je één van onze producten dan heb je recht op bedenktijd. Bedenktijd is een periode waarin je na jouw aankoop toch nog kunt beslissen dat je ons product niet wilt kopen.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Als je binnen deze bedenktijd van 14 dagen ons product terugstuurt, betalen wij jou gegarandeerd binnen 14 dagen jouw aankoopbedrag en verzendkosten terug! Enkel de kosten voor retour van jou thuis naar PretaPret zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zullen de producten teruggezonden worden in de staat waarin je ze ontvangen hebt, je mag ze natuurlijk wel niet hebben gebruikt, op welke wijze dan ook. Dit geldt niet voor de op maat gemaakte (custom) producten, en producten die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden (zoals ballonnen, confetti e.d. zie voor meer informatie bij productomschrijving). Om gebruik te maken van dit recht kun je via deze link het formulier downloaden. Of klik op de link in de footer: Retourformulier

Retour adres:

MyParcel.nl (t.a.v. PretaPret)
Postbus 442 
2130AK Hoofddorp

Retourneren binnen Nederland

  1. Het was een feestje om je pakje uit te pakken toch? Wij hopen ook zo'n pakje van jou terug te krijgen! 
  2. Stuur, uiterlijk 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling, een e-mail met retourformulier naar klantenservice@pretapret.nl zodat wij jouw zending verwachten. Vermeld in het onderwerp van jouw e-mail het ordernummer dat je via de e-mail hebt ontvangen
  3. Geef in het retourformulier aan of je het product wilt ruilen of dat je het orderbedrag teruggestort wilt krijgen op jouw rekening
  4. Wij sturen je een verzendlabel via de mail. Print dit verzendlabel uit en plak ‘m op de doos (over jouw eigen adres heen).
    Let op: schrijf niet zelf het adres op het pakket, maar print altijd het (volledige!) verzendlabel
  5. Verpak de artikelen dusdanig dat beschadiging wordt vermeden. Vergeet de pakbon (factuur) niet bij je retour te voegen.
  6. Lever het pakketje af bij het dichtstbijzijnde PostNL punt bij jou in de buurt. 
  7. Frankeer de retourzending voldoende. Ongefrankeerde (retour)zendingen worden door PretaPret niet geaccepteerd

Retourneren vanuit België

Een pakket retour sturen naar Nederland is voor een particulier helaas best prijzig. De prijs van zelf een pakketje naar Nederland sturen ligt vaak boven de €12. Houd hier rekening mee.

  1. Het was een feestje om je pakje uit te pakken toch? Wij hopen ook zo'n pakje van jou terug te krijgen! 
  2. Stuur, uiterlijk 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling, een e-mail met retourformulier naar klantenservice@pretapret.nl zodat wij jouw zending verwachten. Vermeld in het onderwerp van jouw e-mail het ordernummer dat je via de e-mail hebt ontvangen
  3. Geef in het retourformulier aan of je het product wilt ruilen of dat je het orderbedrag teruggestort wilt krijgen op jouw rekening
  4. Wij sturen je een verzendlabel via de mail. Print dit verzendlabel uit en plak ‘m op de doos (over jouw eigen adres heen).
    Let op: schrijf niet zelf het adres op het pakket, maar print altijd het (volledige!) verzendlabel
  5. Verpak de artikelen dusdanig dat beschadiging wordt vermeden. Vergeet de pakbon (factuur) niet bij je retour te voegen.
  6. Lever het pakketje af bij het dichtstbijzijnde bpost punt bij jou in de buurt. 
  7. Frankeer de retourzending voldoende. Ongefrankeerde (retour)zendingen worden door PretaPret niet geaccepteerd

Welk bedrag krijg ik terug?

Wanneer we je retour-pakketje in goede orde hebben ontvangen en het voldoet aan de retourvoorwaarden, storten we het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening. De reeds betaalde verzendkosten van de ‘heenweg’ worden alleen vergoed als je de complete bestelling retourneert. Als je een deel van je bestelling retourneert worden de verzendkosten van de ‘heenweg’ niet vergoedt. Mocht je door de retour op een aankoopbedrag onder de gratis verzending (€50) uitkomen, dan brengen wij de verzendkosten in mindering op het terug te betalen bedrag.

Voorwaarden Retourneren

PretaPret biedt je de mogelijkheid om producten te retourneren met daarbij jouw geld retour:

Geld wordt retour gestort mits er aan de voorwaarden wordt voldaan.

  • PretaPret vergoedt alle betalingen, inclusief eventuele leveringskosten door PretaPret in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop je de herroeping meldt.
  • PretaPret gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat je hebt gebruikt, tenzij je instemt met een andere methode.
  • Retour zendingen worden uitsluitend in behandeling genomen wanneer deze onbeschadigd en ongebruikt zijn.
  • Beschadigde, opengescheurde en/of gebruikte producten worden niet retour genomen en op kosten van de klant weer terug gestuurd.
  • Artikelen die in tranparante verpakking zitten, zoals bordjes, bekertjes, cakevormpjes, tafelkleden, servetten, slingers, etagères etc., niet uit verpakking hoeven te worden gehaald om te beoordelen of ze aan de verwachtingen voldoen. Deze dienen in ongeopende verpakking te worden geretourneerd. Opgeblazen artikelen, confetti, ballonnen en uitgevouwen artikelen kunnen we helaas niet terug nemen.
  • Niet aangetekend retour zenden is voor risico van de koper.
  • PretaPret is niet verantwoordelijk voor de vermissing of vertraging van een retourzending.
  • Onvoldoende gefrankeerde of ongefrankeerde retourzendingen worden niet door PretaPret geaccepteerd.
  • De koper dient de artikelen dusdanig te verpakken dat beschadiging wordt vermeden.
  • Afwijking in kleuren en structuren, voor zover acceptabel, kunnen niet geretourneerd of geruild worden.
  • Als de bestelde producten niet meer leverbaar zijn bij de importeur, wordt je geld zo spoedig mogelijk terug gestort.

RUILEN

Wil je een item omruilen, omdat de kleur of maat niet goed is? Geen probleem! Meld je retour aan door een mailtje te sturen aan retour@pretapret.nl en vermeld daarin je naam, je order / factuurnummer en het product. Volg de bovenstaande stappen voor verdere afhandeling.

Nadat je jouw retour hebt aangemeld zorgen wij ervoor dat je de juiste product kan bestellen (mits deze op voorraad is). Houd er rekening mee dat artikelen snel uitverkocht raken en het dus niet altijd meer mogelijk is om je item te ruilen.

LET OP!: Heb je een item van de 'Happy Hour' gekocht en is het niet de juiste product? Het is niet mogelijk een Happy Hour item te ruilen voor dezelfde actieprijs nadat de actie is verlopen. De deal is alleen die dag geldig. Bij twijfel raden wij je aan meerdere producten (opties) te bestellen om teleurstelling te voorkomen!

 

*Wij adviseren ten alle tijden te verzenden met een track & trace code om na te kunnen gaan waar het pakketje is. Voor zoek geraakte pakketjes bij de post zijn wij NIET verantwoordelijk!

 

© 2016 - 2019 PretaPret | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.