K L A C H T E N P R O C E D U R E



Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals jij die ervaren hebt. Toch vragen wij jou vriendelijk om jouw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. 

Onze gegevens: PretaPret afd. Klantenservice te Nieuw-Vennep,
per email: klantenservice [@] pretapret.nl of telefonisch: 023 - 302 02 81.   

Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging. 

Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij  jou hiervan op de hoogte stellen. 

Mocht jij dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact opnemen en jouw geschil voor leggen aan de Geschillencommissie (SGC). Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2016 - 2020 PretaPret | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel