V R A G E N   O V E R   P R E T A P R E T


Waar staat PretaPret voor?

Startte als een passie, uitgegroeid tot deze online feestwinkel. Het is een plek waar party-addicts zich kunnen laten gaan om hun eigen wow-factor te creëren voor hun trendy feestjes en hippe events.

Geneviève, eigenaar achter PretaPret, “always-in-to-a-party”. Van elk gelegenheid maak ik een feestje. Ik zoek ook steeds naar net dat tikkeltje meer, trendy en stylish. Let's decorate & party.

Ik houd van leuke party-design, mooie kleurencombinaties, hip verpakte kadootjes, en last but definitely not least: food&sweets! Vanuit deze mix is PretaPret gegroeid, tot een online feestwinkel met inspiratie, tips en leuke goodies voor het organiseren van feestjes.


Wanneer komt de nieuwe collectie?

PretaPret heeft wekelijks nieuwe items online staan waardoor de collectie continu in beweging is.

PretaPret brengt 3 à 4 collecties per jaar uit. Als je, je inschrijft voor de nieuwsbrief, krijg je een seintje wanneer de nieuwe collectie online komt.


Ik ben retailer en wil PretaPret in mijn assortiment opnemen. Kan dat?

Dat kan! Neem contact op via de mail:

✉️  retailers@pretapret.nl


Ik wil graag werken bij PretaPret. Zijn er vacatures?

Op dit moment niet maar houd de vacaturepagina in de gaten voor de openstaande vacatures.


Vragen over het bestelproces:

Zijn alle prijzen inclusief BTW?

Alle op de website genoemde prijzen zijn inclusief BTW.

Kan ik op een ander afleveradres laten bezorgen?

Ja, dat kun je aangeven tijdens het bestelproces. Vul het gewenste afleveraders in bij 'ander afleveradres'.

Het product is niet meer op voorraad wat nu?

PretaPret probeert haar voorraad zo goed mogelijk up to date te houden. Indien een product toch nog niet op voorraad is en je het zeker wil hebben, stuur gerust een mailtje
Als je een product aan klikt, staat er boven ‘in goodybag’ hoeveel exemplaren we nog op voorraad hebben van dit product. Is een product niet meer op voorraad of wil je er meer bestellen dan wij op voorraad hebben? Geen probleem! We bestellen ze graag voor je na. De levertijd kan dan wel iets langer zijn.

Kan ik ook zelf afhalen?

Je kan je bestelling ook zelf ophalen. Ook bij deze optie ontvang je een bevestigingsmail wanneer het product beschikbaar is op de locatie. Lees hier meer.


Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Orders kunnen o.a. via iDeal, Paypal, Bancontact, Afterpay, Betalen bij Afhalen of CreditCard betaald worden. Voor meer informatie zie deze pagina.


Wat zijn de levertijden van PretaPret artikelen?

We streven ernaar bestellingen na ontvangst van betaling binnen 1-3 werkdagen te verzenden. In ieder geval voor 15:00 besteld is volgende dag in huis. Artikelen worden met PostNL pakketpost of als brievenbuspakketje verzonden.


Wat zijn de verzendkosten?

Nederland

  • brievenbuspakketpost vanaf € 3,95
  • pakketpost vanaf € 4,95  
  • alle bestellingen vanaf € 50,- leveren wij gratis

België

  • ​brievenbuspakketpost vanaf € 7,95
  • pakketpost vanaf € 8,95
  • alle bestellingen vanaf € 50,- leveren wij gratis

Wil je, je pakketje naar een ander land laten verzenden? Neem dan contact op met onze klantenservice via: klantenservice@pretapret.nl


Kan ik iets retour sturen?

Ja, dat kan. Wanneer iets niet aan de verwachting voldoet, kun je binnen 14 dagen na levering je bestelling retour sturen, na dit schriftelijk of per mail aan ons te hebben laten weten. Zie hier voor de verdere afhandeling omtrent retouren.


Ik wil graag een feestpakket samenstellen kan dat?

Ja, dat kan wij staan voor je klaar om al je wensen en vragen te beantwoorden. Neem voor deze service contact met ons op via de mail, met jou vraag. Klik hier.


Wat gebeurt er met mijn bestelling als je met verlof bent?

Als PretaPret even een rustperiode inlast, blijft de webshop gewoon open. Verzendingen worden dan pas gedaan na afloop van deze periode zoals vermeld in alle communicatie. Indien je toch wil afzien van je bestelling alvorens verzending, kan door een mailtje te sturen naar info@pretapret.nl.


Hoe kan ik zien of een product op voorraad is?

In de webshop wordt altijd het aantal artikelen dat op voorraad is duidelijk aangegeven (en de aantal stuks). Soms kan het zijn dat door een kruising van 2 orders een artikel uit voorraad is op het moment dat je bestelt. Is het artikel wat je zoekt niet op voorraad? Neem contact met ons op via info@pretapret.nl als je deze wilt bestellen en/of je bericht wilt krijgen wanneer het weer op voorraad is.


Een product is uitverkocht wat nu?

Is een product niet meer op voorraad of wil je er meer bestellen dan wij op voorraad hebben? Geen probleem! We bestellen ze graag voor je na. De levertijd kan dan wel iets langer zijn.


Kan ik een bestelling als kadootje naar een ander versturen?

Ja zeker! Vul bij het factuuradres je eigen adres in en bij afleveradres het adres waar je bestelling heen moet. Wij zorgen ervoor dat je bestelling feestelijk wordt ingepakt. Wil je een boodschap meesturen? Vul dit dan in op het opmerkingenveld. 


Geeft PretaPret garantie?

De wettelijke garantie is van toepassing, waarbij een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van kan verwachten. Oftewel, als je feestartikelen bestelt bij PretaPret mag je verwachten dat deze onbeschadigd en niet geopend zijn. Kleuren kunnen altijd iets afwijken van de kleur op de foto, maar de productbeschrijvingen moeten zoveel mogelijk overeenkomen met wat je op de productfoto's ziet.


Is er een kortingscode die ik kan gebruiken?

Tuurlijk is die er. Houd je ook zo van PretaPret, diegenen die zich inschrijven op het PretaPret-nieuwtje, krijgen regelmatig kortingscodes in de mailbox. Hier vind je alle rechtmatige Kortingscode. We doen ook leuke acties via sociale media kanalen dus zorg ervoor dat je PretaPret volgt via de BlogPinterest en Instagram en mis geen enkele korting.


Waar kan ik met klachten terecht?

Je kunt voor vragen of klachten over een product of dienstverlening van PretaPret contact opnemen via info@pretapret.nl. Wij handelen de klacht binnen 7 dagen en zo goed mogelijk af.


Verkopen jullie ook Helium?

Ja, wij verkopen diverse tanks, neem een kijkje bij Ballonaccessoires

Hoe gebruik ik de helium tank?

1. Draai het kraantje volledig open (er ontsnapt GEEN helium) en schuif de ballon over het zwarte tuitje.
2. Druk het zwarte tuitje naar beneden, de ballon vult zich met helium. Laat het tuitje los om het vullen te stoppen.

De helium tank kan meerdere keren gebruikt worden, je kunt de tank hersluiten door het kraantje dicht te draaien. De helium tank kan worden weggegooid als normaal huisafval.

Tips!
-  Vul de ballonnen niet te vol. Hierdoor blijven de ballonnen langer mooi en kun je meer ballonnen met helium vullen.
-  Vul de ballonnen zo kort mogelijk voor het feest. De hangtijd is afhankelijk van diverse externe factoren o.a. de kwaliteit van de ballon, de omgevingstemperatuur en de grootte van de ballon. 

Retour?

Een helium tank kan retour gezonden worden, mits de seal nog intact is.

Wat doe ik met een lege helium tank?

Het veiligste is om de tank weg te gooien als er geen helium meer in zit. Plaats de tank in een geventileerde ruimte (of buiten) en draai het groene kraantje helemaal naar links. Druk het zwarte vulventiel naar beneden totdat de tank leeg is. Als je geen geluid meer hoort is de tank leeg.

Als de tank eenmaal leeg is kun je ervoor kiezen de tank bij het grofvuil te zetten. Echter is de tank van recyclebaar metaal gemaakt dus naar een recyclepunt brengen kan ook! De wegwerpinstructies zijn te vinden op de doos. Het helium in deze tank is niet brandbaar, niet giftig en niet explosief maar er moet natuurlijk altijd voorzichtig mee omgegaan worden. Het is ook aan te raden om de tank buiten bereik van kinderen te houden!

Kan ik helium ballonnen langer laten zweven?

Ja, het is mogelijk om helium ballonnen langer te laten zweven. Je dient hiervoor helium gel (Hi-Float Helium Gel) te gebruiken in combinatie met helium. Door het toevoegen van een druppeltje helium gel sluit de ballon beter af en blijft de ballon tot wel 25 keer langer in de lucht. Hierdoor kun je met een gerust hart de locatie vooraf versieren en kun je relaxed naar het feest toeleven.

Hoelang is helium houdbaar?

Helium is ongeveer 1 jaar houdbaar. De tank is na een jaar niet direct leeg maar zal beetje bij beetje vervliegen. Je kunt dan niet meer het oorspronkelijke aantal ballonnen vullen. Zorg er bij een lange bewaartijd voor dat het kraantje stevig dicht zit.

Kan ik een heliumtank opnieuw laten vullen?

Nee, dit is niet mogelijk. Wij maken gebruik van wegwerp tanks. Deze zijn gemakkelijk in gebruik en je hoeft geen statiegeld te betalen.


Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?

Alle gegevens worden vertrouwelijk behandeld (zie Privacy & Cookies)

Is je vraag beantwoord?  Zo niet: Mail ons dan op info@pretapret.nl

© 2016 - 2019 PretaPret | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.